Wednesday, April 6, 2011

Hobi baru Anim™

Tiap hari adalah hari melawat tukang jahit..syg betul sy pd tailor2 sy..huhuu. *padahal mmg t’paksa jumpa*.. Jumpa tailor ni t’sangat la penat..bukan penat sbb apa, tp sbb lama dlm jam..tensen.. maybe sbb tu la montot sy semakin mengembang..ahakss. Korang dah tempah baju utk raya x??kalau lambat nanti takut tailor dah x terima *upsss, lari topic plak* Just nk bgtau yg tudung raya pun insyaAllah akan kuar dlm masa 3-4 minggu lg di SINI.. ada banyak sangat tudung Syria yg tatikk n sangat seswai di pakai dgn baju kurung..tungguuu ya.


Demi korang2 sumer, n oleh sebab tailor pun dah x cukup kaki n tangan..so sy pun t’paksa la turun padang menjahit bersama.. apa??? Anim menjahit??? Hahahah.. jgn kuatir, sy hanya jahit skit2 je..kalau sy yg jahit tudung tu maybe akan jd tudung saji kot..hehee. utk menjimatkan masa, tgk la apa yg sy buat...

menjahit dlm kete adalah kepakaran ku.. ;)

Dlm kete pun bleh m’jahit gak..drpd sia2 duk dlm jam, baik kita mengisi dgn xtvt yg berpekdah mcm ni..hebat kn sy??? *perasan sendri* Sebenarnya menjahit ni bkn la bidang sy pun..tp oleh sebab dah t’desak tailor xda, tpaksa la gak sy menunjukkan bakat yg t’pendam selama ni..n surprisingly, sy boleh menjahit dgn jaya nya n sangat kemas *t’puji diri sendri la plak*..tp betul, x caya tanya my sis..i x rasuah dia kayy, dia memang ckp jujur..hahahaa

Tgk contoh kat bawah ni..bukan saja sebelah luar, sebelah dlm pun kemas gak tauu

tudung yg dah siap.. kemas kn??

on da way.. dlm proses pembikinan

da ingredients

K lah, xda masa dah nk tulis panjang2..nak cepat ni..nak sambung m’jahit semula..daa daaa

6 comments:

  1. bagus pndai jahit ni...kreatif

    ReplyDelete
  2. haha..
    comel la tudung nt..
    glemer di pg raye..
    eh baju raye saye xbeli lg la..
    hhuuu

    ReplyDelete
  3. santekkk nye anim!!
    tudung tu!!sangat santekkk!!
    kreatif le anim ni..

    **AA tau beli jekk..hehe

    ReplyDelete
  4. @Mayana & Syafiqah ~ anim bkn nye reti jahit sangat pun..jahit biasa2 je reti..yg lain hampeh..huhuuu

    @Cik Ezy ~ cpt2 beli baju raye ye..nanti dah lewat tailor dah x terima..anim nk tlg jahit pun x reti..heehe

    @Aisyah ~ biasa2 je Aisyah..anim redah je wat benda tu..huhuuu..nanti bleh la beli ye..hikhik *wat promosi plak*

    ReplyDelete
  5. wahhhhhhh kreatif2 akak nih..

    akak hanim bace2

    http://trainerfariz.blogspot.com/2011/04/follower-yg-ke-50.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

a N i M Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template