Thursday, July 21, 2011

Kejadian malam Khamis™

Assalamualaikum.. tetiba pepagi dah dtg mud nk b’cite. Iaitu cite pasal mlm tadi. Seperti kebiasaannya, kucen kesayangan pasti akan tido sebilik dgn sy..bila padam je lampu dia trus lompat atas katil..mmg dah tau sgt rutin dia. Time mlm baru la nk gilerr perhatian, siang sombong sangat.

So mlm semlm pun sama la jugak xtvt die. tp semalam dia tido atas cimut sy, oleh sebab sifat belas kasihan yg begitu menebal dlm diri ni, sy pun tido la tanpa b’cimut, x sampai ati nk kejut die..bahekk kn sy ni.ahaksss *angkat bakul sendri plak*.. tp tengah lena di buai mimpi indah kaki sy tetiba rasa sakit bangat..pelik gak. Trus on lampu nk tgk apakah yg sudah terjadi terhadap kaki sumill sy ni.

Korang tengok ni…

akibat serangan si chomel

Punya la tetejut sy, abis calar balar siap b’lubang lg kaki ni..tengok chomel tgh lena je tido..betul ke dia yg buat..tp mane ada haiwan lain dah dlm bilik tu..chomel, chomel..nape kejam sangat wat mummy chu mcm ni..ntah sy tersepak ke tertindih die kot..hukhuk, sangat tacit oteyyy..pedih sambil b’denyut2 sampai x bleh nk tido.

tp tengok la die, tido dgn lena je lepas geget kaki org..huhhh

Chomel ni drakula kot, sampai 6 lubang kat tapak kaki sy ni..di campur dgn luka kat atas kaki sama, total semua 8 lubang, tahniah chomel sebab berjaya buat mummy chu jalan ‘pengko’ arini.. inilah hasilnya bila nk p antar fruit doter ke skullah..nk pakai plaster xtau mcm mane sbb byk sgt, so kita balut je dgn facial cotton..huhuhuu

please handle with care..hahahaa


Ni plak rupa bila kuar bli barang tadi..nk cover 'handle with care ' punya pasal, t'paksa la pakai stokin.. rasa mcm perempuan dlm pantang plak..hahahha. 


t'ingat time study dulu, kuar je bilik mesti pakai stokin..
bukan la baik sgt, tp sbb tkut kaki gelap..huhuu

16 comments:

  1. ya Allah,ganasnya dia.hahaha...sian anim... ^_^

    ReplyDelete
  2. erk..
    dasatnye kucing..
    hehekk

    ReplyDelete
  3. ala..sakitnye tu..ima tak suka kucing..hehe

    ReplyDelete
  4. Cheqwa ~ die ni mmg spesies ganas t'lampau

    Cik Ezy ~ dasat..dasat dasattt..hikhik

    Ima ~ kucen tiut la ima..hehe

    ReplyDelete
  5. aloloo.. napa si gebu tu bertindak ganas tuu... hahahaa.. dia geram kat kaki anim kot.. hehe

    ReplyDelete
  6. wargh.sadis nau kuceng ni...ganas btol..mesti skit gler kan..fes2 tgk gmbr igtkn kudis..hehe

    ReplyDelete
  7. Lia ~ die geram sbb nmpk kaki anim mcm drumstick ayam kot..huhuu

    Asma ~ anim pun x sure die geget ke cakar..tido mati, tetiba je rs cakit

    Fiqah ~ bkn kudis, tp kaki yg dah b'lobang di kerjakan oleh kucen yg ganas..hahahha

    ReplyDelete
  8. scarynyer..betul ke si chumel yg buat..jeng3x..hehe..gurau je..

    ReplyDelete
  9. woah ganas itu kucing.hehe sabor eh

    ReplyDelete
  10. tak ley handle..siap tampal fragile lg tu...ehehhe

    ReplyDelete
  11. haha . muka tembok btol kucing tuh (:

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

a N i M Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template